منتدى ساعة حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى ساعة حب

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

جوله داخل شنطه امراءه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Eyadd-
Shield
Shield
Eyadd-

جوله داخل شنطه امراءه Empty
مُساهمةموضوع: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالسبت أغسطس 18, 2007 9:15 pm

مايدور فى داخل ما تحت سوسته شنطه المراْة جوله داخل شنطه امراءه 21776114

جوله داخل شنطه امراءه 45056375
أولا : الموبايل ... له ركن خاص في الشنطة ... ولا مانع من القليل من الاكسسوارات (سماعة ... وشوش حسب اللبس ... بطارية احتياطي لزوم الرغي لان لسانهم ممممممجوله داخل شنطه امراءه 36778209..... جرابات شفاف على جلد على دبدوبجوله داخل شنطه امراءه 39982801

ثانيا : كيس الفلوس .. وأحيانا يكون محفظة .... وقد يكون لها العذر ... لكن لا أقبله ... فبالمقارنة نجد ان الجيب الخلفي عند الرجل يحل هذه الأزمة ... يذكر ان للبنطلون الجينز بدل الجيب اتنين.جوله داخل شنطه امراءه 63039806

ثالثا : العدة ... وكل ما اتذكر هذه العدة يتبادر إلى ذهني النقاش وشنطة عدته .... ومع اشتراك الاثنين في الشنطة والعدة المشتركة .... إلا أن أحجام هذه العدة يتختلف اختلافا جذريا .... فالاثنان يشتركان في مواد الطلاء ... والمعجون والرول ... وإن اختلفت المسميات .... قلم روج ... كريم اساس ... مسكرة ...شادو.... ومنكير ... و... و.... الخ. جوله داخل شنطه امراءه 56229559

رابعا : لا مانع من وجود بعض أنواع الحلو لزوم التسلية .... ايشي شوكولاته على باكو لبان ... مصاصة ... وطبعا لا تخلو شنطة من ارباع كيلوات من اللب ... سوبر و أبيض .... واحتمال خشابي .جوله داخل شنطه امراءه 40142683

خامسا : مجموعة من الكماليات العجيبة .... كيس مناديل ..مادلية مفاتيح .... دبابيس .... مجموعة أقلام ... سولوتيب .... مافيش مانع من بومبتين وكام صاروخ لزوم العيد .... شريط كاسيت (لوقت زنقة) ..... كتاب لأغاني المطرب المفضل ... ومجموعة من الصورلهامن ساعة لما كانت في ابتدائي ..... جوله داخل شنطه امراءه 66624252 جوله داخل شنطه امراءه 99889718

اتذكر شنطة جدتي (رحمها الله) وكيف أنها لم تكن تخلو من أي متطلبات ... فكل ما تحتاج اليه ويخطر على بالك تجده فيها ... من الآخر .. فانوس علاء الدين جوله داخل شنطه امراءه 70761776

جوله داخل شنطه امراءه 93064257جوله داخل شنطه امراءه 13763993
Yasmena
5Stars
5Stars
Yasmena

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالأحد أغسطس 19, 2007 9:22 am

هههههههههههههههههههههه
اياد مش ممكن انت ايه بتفتش شنط البنات
خلونا صريحين أنا شنطتي عاملة زي شنطة جمزة فيها كل حاجة حتي البلستر والإسعافات الأولية وكمان الصبح تلاقوا فيها ساندويتشات وانا رايحة الشغل وأهم شئ بطمن لما يكون معايا الفلاش ميموري الخاصة بيا عليها صوري وخواطري وشوية أغاني علي الماشي ده غير العدة طبعا هههههههههههه و نوت مليانة ارقام تليفونات وعنوان العملاء خاصة بالشغل مبتفارقنيش
والمصيبة أن الشنط بتاعتي في حجمها صغيرة جدا ميبانش عليها البلاوي اللي فيها ابداً
ههههههههههههههه
إياد انا حاسة اني هارمي شنطة حمزة دي من البلكونة
ههههههههههههههههههههه
Eyadd-
Shield
Shield
Eyadd-

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 12:02 am

ياسمينااااااااااا
حتى البلستر والاسعاااااف
هو انتى رايحه تعملى خناقه ولا ايه
هههههههههههههههههههههههههه
الحمدلله انو احنا ما النا شنط لو حطينا فيها لبلطه والسكاكين
ههههههههههههههههههههههههه
Yasmena
5Stars
5Stars
Yasmena

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 2:05 am

ههههههههههههههه

طيب اقولك حاجة هتضحك هههههههههههههه

انا بشيل معايا مقص في الشنطة

وكانت معايا مطوة في وقت كان موجود بالمنطقة اللي ساكنة فيها سفاااااااااااااااح بنات

ههههههههههههههه
3oyon
5Stars
5Stars
3oyon

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 2:26 am

ايااااااااااااااد
مالك قلبت علي اخواتك البنات
كده ليه مكنتش فاكراك كده خالص
هي الحرب وصلت لافشاء اسرار
محتويات الشنطه
للدرجادي
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
Eyadd-
Shield
Shield
Eyadd-

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 2:59 am

انا بشيل معايا مقص في الشنطة

كمان مقص ومطوه
وكاميرا خفيه كملن
هههههههههههههههههههه
هيك انا صرت اخاف منك بجد
Eyadd-
Shield
Shield
Eyadd-

مُساهمةموضوع: رد: جوله داخل شنطه امراءه   جوله داخل شنطه امراءه Icon_minitimeالإثنين أغسطس 20, 2007 3:01 am

عيوووووووووووون
انا بعمل مقارنه بين البنات 2007
وبنات 1900
هههههههههههههههههههه
بشوف الفرق بينهم بس
يعنى مش حرب
ههههههههههه
يسلموووووووو على مرورك

جوله داخل شنطه امراءه
صفحة 1 من اصل 1